Audyt SEO
Audyt SEO to badanie strony internetowej pod kątem widoczności w Google. To także analiza techniczna czynników, które wpływają na pozycje witryny, na jej szybkość i docelowo na odbiór przez Klientów.
Zadzwoń do mnie, aby omówić, jakie elementy mają zostać przeze mnie zbadane. W ramach audytu SEO można zbadać spójność komunikacji marki w mediach społecznościowych czy na stronach sklepów internetowych. Wykonuję audyty digitalowe zarówno dla stron, które dopiero ruszają, jak i dla tych, które działają dłużej na rynku i prowadzą sprzedaż online.
Blog
6: GDZIE UMIEŚCIĆ FRAZY KLUCZOWE NA STRONIE?
Frazy kluczowe to podstawa W pozycjonowaniu strony nie obejdzie się bez słów kluczowych. Nie ważne, czy dopiero budujesz swoją stronę, czy ją reanimujesz po miesiącach przestoju, to co najcześciej będziesz wykorzystywać to właściwy dobór i wykorzystanie fraz. Istnieje...
5: NA CZYM POLEGA ANALIZA WIDOCZNOŚCI W AUDYCIE SEO STRONY INTERNETOWEJ?
Analiza widoczności - gdzie zacząć? Jednym z elementów, z których składa się audyt SEO jest analiza jej widoczności w wyszukiwarce Google. Taka analiza pomoże nam odpowiedzieć na pytanie, kiedy, albo raczej na jakie słowa kluczowe jest widoczna nasza witryna w...
4: DLACZEGO AUDYT SEO JEST POTRZEBNY?
Kiedy strona nie działa całkiem poprawnie, warto zbadać kluczowe elementy pod kątem analizy SEO.