Katarzyna Binkiewicz – KB Digital

Oferta KB Digital

Profesjonalne usługi marketingu internetowego dla małych i średnich firm, sklepów internetowych oraz klubów sportowych.

Mając podstawę w postaci wiedzy i znajomości najnowszych narzędzi i trendów, realizuję kolejne etapy projektu, korzystając z informacji płynących od klienta.

Opracowuję strategię obecności w Internecie, którą dostosowuję do konkretnego Klienta i jego odbiorców.

AUDYT DIGITALOWY – ANALIZA STRONY I OBECNOŚĆ W GOOGLE

Jak  mogę pomóc?

Moja strona istnieje już kilka lat, ale czegoś w niej brakuje.

  • Przy analizie strony internetowej biorę pod uwagę kilkadziesiąt parametrów, które mają wpływ na jej pozycję i funkcjonalność.
  • Podstawowy audyt digitalowy dla strony chętnie wykonam dla Państwa bezkosztowo.
  • Podczas takiego audytu sprawdzam wskaźniki w obrębie samej strony internetowej, szybkość jej działania, strukturę menu i treści.
  • Analizuję także aspekty techniczne, czy strona jest dobrze zaindeksowana, czy zdjęcia zawierają atrybut „alt”, czy są udostęnione metatagi dla poszczególnych podstron.

     

Poza stroną www, nie widać mnie w sieci albo widać niewystarczająco.

  • W ramach płatnego audytu digitalowego sprawdzam także obecność Państwa firmy w takich miejscach jak Google, media społecznościowe czy branżowe portale.
  • Dokonuję także analizy w dostępnych narzędziach digitalowych jak Google Search Console czy Similar Web.
  • Sprawdzimy, jak wygląda Państwa strona na tle konkurencji w ramch dostępnych narzędzi.

Po co ten Audyt?

  • Audyt to początek naszej wspólnej drogi do bycia widocznym w Internecie.
  • Audyt kończy się wartościowymi sugestiami, co należy poprawić, zoptymalizować w witrynie, jak i poza nią.

BUDOWA STRON INTERNETOWYCH W WORDPRESS

Jak  mogę pomóc?

Nie mam strony internetowej i nie mam pewności, że jej potrzebuję.

  • Jeśli prowadzisz własny biznes i chcesz pozyskiwać nowych Klientów, a także zależy Tobie na dobrym wizreunku w Internecie, inwestycja w stronę internetową jest jak najbardziej słuszna.
  • Im więcej miejsc w Internecie, w których jesteśmy obecni, tym większa szansa, że to do nas trafią Klienci.
  • Klienci są dzisiaj wygodni, wolą najpierw sprawdzić ofertę w Internecie zanim wybiorą się do fizycznego sklepu.
  • Kiedyś rozdawaliśmy wizytówki, teraz naszą wizytówką jest nasza strona internetowa.
  • Popularna wizytówka w Google Moja Firma to niezbędny element biznesu, ale stawiam przede wszystkim na własne medium, jakim jest witryna internetowa

     

Mam stronę, ale dawno nic na niej nikt nie robił.

  • Strony internetowe są jak samochody, jeśli nie nalejesz do niego paliwa, daleko nie zajedziesz. Stronę nie wystarczy uzupełnić treścią, trzeba systematycznie ją edytować i optymalizować.
  • Warto wykonać audyt strony www, który pokaże nam, w którym miejscu jesteśmy i ile pracy przed nami.
  • Nikt nie zna lepiej  od Ciebie Twojego produktu czy usługi. Będziesz odpowiedzialny za dostarczenie wartościwoych treści, zdjęć, które uzupełnią wygląd Twojej strony dla użytkowników. Aspekty techniczne i optymalizację pod Google możesz zostawić mi.

Dlaczego WordPress?

  • WordPress to najpopularniejsza platforma do budowy stron.
  • Dzięki tak dużej poularności jest ciągle rozwijana, dostępne są różne szablony stron, dedykowane pod każdy rodzaj biznesu.
  • Można nauczyć się edytować swoją własną stronę. Na Państwa życzenie mogę przeprowadzić szybkie szkolenie z takiej edycji.

POZYCJONOWANIE SEO – CZYLI DZIAŁANIA ORGANICZNE

Jak  mogę pomóc?

Działam na lokalnym rynku, jak mogę się wyróżnić?

  • Lokalne biznesy mogą bazować na wyszukiwaniu swojej oferty w połączeniu z nazwami miast czy frazami lokalnymi.
  • W lokalnych działaniach nie może zabraknąć zoptymalizowanej wizytówki w Google Moja Firma, tutaj także mamy spore pole do popisu, aby można było nas łatwiej odnaleźć.

Moja strona www jest słabo widoczna w Google.

  • Dzięki działaniom na stronie możemy sprawić, że pojawi się wyżej w wynikach wyszukiwania i na większą ilość słów kluczowych.
  • Wyższa pozycja sprawi, że na stronie wyląduje więcej potencjalnych klientów.
  • Dobrze wypozycjonowana strona wpłynie pozytywnie na inne usługi związane z widocznością w Google .

Czym jest SEO?

  • Pozycjonowanie strony organiczne, z założenia nie wspierane budżetem na reklamę, bazuje przede wszystkim na czynnikach on – site i off- site.
  • Jest to w skrócie praca u podstaw, jak w pozytywistycznej noweli, mamy wpływ na wiele czynników na naszej stronie, tylko wymagają one faktycznej i systematycznej pracy.